~member~

Sunday, October 30, 2011

dinner. dinner. dinner. ~

assalamualaikum...

arghhhhh. tencen3..!! skang aku da berada di kampus tercinta. *tipu je ni. hehehe. kali ni aku nak share stoli moli masa hari jumaat lepas aku follow akq aku pegi dinner tempat keje die kat Royale Bintang Seremban. *bertemakan Easts Meet Wests. wow..!! grand beb wa cakap lu. siap ada karpet merah. *rasa macam artis sekejap. nak dijadikan cerita. akq aku masuk pertandingan karaoke. tema tahun ni diva and divo. so semua peserta duet la. akq aku ngan partner die bawak lagu kat bawah ni. khas tuk korang. hehe


amacam? sedap x? tinggi kan lagu ni. sory la. akq aku xbagi masuk video pertandingan sebenar die malam tu atas sebab2 tertentu. hehe. korang nak taw x akq aku dapat no bape? ehem. ehem. ehem. NOMBOR 1 beb..!! tengok la akq sape kan. hehe. *dah memang rezeki die kot.

ape lagi. malam tu lepas habis disco time *acara last dinner tuh. kitorang xbalik terus. kitorang terus gi celebrate kemenangan akq aku. adela dalam 10 buah kereta aku agak2. ape2 pon. kenangan malam tu memang best n xpat aku lupekan. luv u my sis..!!






pssstttt: gamba stacy kat atas ni gamba betul taw. aku amik sendiri. best beb dapat jumpe stacy. comel bahhhhhhh..!! *tiap2 tahun dinner ni mesti ade muke aku. haha

2 comments:

Azie Rashid said...

CANTIK DRESS!!!WARNA DIA MENARIK :)

nAtA$hA aN!$hA said...

cantik ea? thanx ye. naseb baek kena dengan tema. hehe

~my port~