~member~

Sunday, March 27, 2011

fakta MALAYSIA~

hyep.. da lame xmasok blog an.. wndu kat sume.. heeeee~ okie2.. ari ni xnak celoteh pnjang2.. cume nak ckap sal nie je.. "GAJI"~ CHECK IT OUT..!!!!

hujung bulan..

suami : cyang2.. cyang nk makan ape ari ni??? ari ni abg belanje okie.. mintak je ape2 pon.. abg blikan tuk cyang... cyang kan istri abg... heheheh
isteri : okie.. luv u hubby.. ari ni cyang nk mamam nasi goreng kmpung.. ayam masak merah.. air tebu ngan air tembikai.. ngan kfc snack plate satu set... jgan lupe air milo taw...
suami : okie cyang... bnyak nye mkan.. xpe.. bnyk mkan pon.. isteri abg jugak...

awal bulan..

suami : awak.. awak nk makan ape ari ni??? kebetulan sy sggah kedai ni.. kedai mamak je ha.. nak ape??? ckap cepat...
isteri : em.. xpe la... bole je... nak mkan nasi goreng kmpung jugak ngan ayam masak merah.. ngan air tembikai.. ngan papadom skit.. pastu tmbah la dengan kicap masam manis skit taw...
suami : bnyk nye mkan awak ni??!!! sy bli nasi goreng kmpung ngan ikan masin je.. ngan air kosong je... ckop la tu... tmbah la ngan ape2 yang ade kat rumah tu..

tengah bulan..

si suami tidak dapat menelefon isterinya kerana tidak cukup kredit dan hnye menghantar pesanan ringkas kepada isteri..

suami : 'tettt..'.. ari ni kte mkan nasi lemak je taw.. tu pon xde tlur ngan smbal.. nnti tettt masak la tlur rebus kat umah je n mintak la smbal jiran sebelah umah skit..

hahahahahahaha... cmni ke rgam suami isteri??? mang tidak dinafikan memang ade yang macam ni keyh.. so.. moral values di sini adlah... berjimat-cermat sebelum terlmbat..chilll~

2 comments:

syaimz said...

haha,ape boleh buat~~

baru dapat gaji,
sumer used utk byr bill umah,mkn minum family.

if ade xtra pun...sygnya gune utk beli peralatan umah :P

nAtA$hA aN!$hA said...

ea???
yela..ble da kwen kte ade komit ngan idop msing2 kan..hahahaah..
xpe la...

~my port~